چاپ        ارسال به دوست

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام كرد:

استقرار مرکز داده بازرگانی سه سامانه حاکمیتی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: یکی از برنامه‌های مهم اين مرکز در سال جاری، استقرار مرکز داده بازرگانی سه سامانه حاکمیتی "تدارکات الکترونیکی دولت"، "نماد اعتماد الکترونیکی" و "جامع تجارت ايران" در محل مرکز توسعه تجارت الكترونيكي است.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، رمضانعلی صادق‌زاده در سمینار تخصصی "معرفی و آموزش سامانه شناسه رهگیری" که صبح امروز (شنبه) با حضور نمایندگان و رابطین استانی در سالن اجتماعات اين مرکز برگزار شد، اظهار كرد: از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی این مرکز در سال جاری، انتقال و استقرار مرکز داده بازرگانی سه سامانه حاکمیتی مذكور با همکاری پیمانکاران این سه سامانه در محل این مرکز است.
وي افزود: نمایندگان و رابطین استانی مركز نقش مهم و کلیدی در هدايت و نظارت بر سامانه‌های موجود در استان‌ها دارند و انتظار می‌رود این مرکز را در این مأموریت مهم یاری نمايند.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان این‌که هدف اصلی این سمینار، معرفی و آموزش سامانه شناسه رهگیری و سامانه‌های مرتبط است، خاطرنشان کرد: آموزش دیگر سامانه‌ها نیز در دستور کار این مرکز قرار دارد.
صادق‌زاده از دیگر اهداف این مرکز در کنار توسعه سامانه‌های حاکمیتی و تکلیفی موجود را مطالعه و برنامه‌ریزی در جهت ارائه دستاوردهای جدید در حوزه تجارت الکترونیکی و تعریف سامانه‌های جدید با همکاری کارشناسان و نخبگان تجارت الکترونیکی و نمایندگان و رابطین استانی اعلام كرد.
گفتني است، در اين سمینار، عملکرد سامانه شناسه رهگیری و ارتباط آن با دیگر سامانه‌ها در فرآیند مبارزه با قاچاق توسط مدیر پروژه تشریح و کارگاه‌های آموزشی سامانه‌های جامع تجارت، انبارها، شناسه رهگیری و شناسه کالا
و پرسش و پاسخ نيز برگزار شد.


١٦:٥٨ - شنبه ٣١ تير ١٣٩٦    /    شماره : ٥٢    /    تعداد نمایش : ٣٢٢١٤